Introductiecampagne
2022
Project
Lamb Weston – REALLY Crunchy Fries
The Challenge
Voor Lamb Weston kregen we bij GI de vraag om een introductiecampagne te maken voor het meest krokante frietje ooit. Genaamd de REALLY Crunchy Fries. Dit was een uitdagende aanvraag want hoe laat je nu zien in beeld dat het frietje echt mega krokant is. Na flink sparren met de art director en vele schetsen hebben we een aantal conceptvoorstellen aangedragen en Lamb Weston en met succes! Met een beetje bijschaven was de visual identity geboren voor de REALLY Crunchy Fries!
The Tasks
Na de succesvolle concepten rolde er heel veel verschillende middelen uit. Van een playbook die meegegeven werd aan potentiële klanten tot online middelen zoals display bannering, social posts en commercials.
Beeld
We kregen de opdracht bij Lamb Weston om alle beelden zelf te regelen qua fotografie en het bijwerken/vrijstaand maken.


Design
Hierbij zie je het design helemaal tot leven komen met alle huisstijl elementen en headers.

