Introductiecampagne vol crunch
2022
Project
Lamb Weston – REALLY Crunchy Fries
The Challenge
Lamb Weston vroeg ons om een introductiecampagne te ontwikkelen voor het meest krokante frietje ooit: de REALLY Crunchy Fries. Een uitdagende opdracht, want hoe laat je in beeld zien dat een frietje écht mega krokant is?
Na intensief sparren met de art director en het maken van talloze schetsen, hebben we meerdere conceptvoorstellen gepresenteerd aan Lamb Weston en met succes! Met een paar gerichte aanpassingen was de visual identity voor de REALLY Crunchy Fries geboren.
Conceptvoorstellen
The Tasks
Na de succesvolle concepten rolde er heel veel verschillende middelen uit. Van een playbook die meegegeven werd aan potentiële klanten tot online middelen zoals display bannering, social posts en commercials. Maar ook een beursstand bij de Horecava vakbeurs.
Beeld
We kregen de opdracht bij Lamb Weston om alle beelden zelf te regelen qua fotografie en het bijwerken/vrijstaand maken.


Design
Hierbij zie je het design helemaal tot leven komen met alle huisstijl elementen en headers.

